Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/compat.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/compat.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/class-wp-application-passwords.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/class-wp-application-passwords.php on line 1
کاش مجلس خائن به توپ بسته می‌شد | سایت خبری محب

کاش مجلس خائن به توپ بسته می‌شد

کاش محمد علی شاه بود تا این مجلس را به توپ می‌بست. و آن‌هایی که خواهان اعدام مردم عادی بودند را به سزای عملشان می‌رساند.

محمدعلی‌شاه ششمین پادشاه قاجار و فرزند دختر امیر کبیر بود. که در ۲۰ آبان مراسم تاجگذاری وی انجام شد.

 نوه ی امیرکبیر به دلایل مختلف از جمله تهمت زنا به مادرش، مخالف مشروطه بود. و مجلس را به توپ بست و دستور قتل آزادی خواهان را داد.

کاش محمدعلی شاه بود

با وجود این که بعد از حمله به مجلس دوره استبداد صغیر شروع شد. اما این روزها بسیار از او یاد می‌کنند.

این روزها که مجلس با طرح‌های ضد مردمی، مردم را خشمگین نموده‌اند مردم مدام آرزو می‌کنند که کاش محمدعلی شاهی بود تا دوباره مجلس را به توپ می‌بست و این نمایندگان را به سزای عملشان می‌رساند.

محمد علی شاه، قهرمان دروغین

البته فکر نکنید که محمد علی شاه به علت فساد، مجلس را به توپ بست بلکه از بخت شوم مردم ایران، مجلس آن دوران به توپ بسته شد چون آزادی خواه و ترقی طلب بود و برای مردم علیه استبداد می‌جنگید. درست برعکس امروز که مجلس خواهان اسارت و عقب ماندگی مردم است. در کنار  هرکس که بگویید هستند الا مردم.

خلاصه که آنان که خواهان خیر برای مردم بودند قتل عام شدند و آنان که شر برای مردم می‌خواستند و درخواست اعدام مردم معترض را امضا می‌کنند بر مسند قدرت محکم چسبیده‌اند.

کاش مجلس خائن به توپ بسته می‌شد | محب نیوز

سرنوشت محمد علی شاه

البته بعد از فتح تهران به وسیله ی مشروطه خواهان به رهبری فرزند بی بی مریم، سردار اسعد بختیاری محمدعلی شاه مستبد هم سقوط کرد و باری دیگر زنی شجاع آزادی را به ایران بازگرداند. گرچه موقت.

محمدعلی شاه هم پس از این اتفاق، به سفارت روسیه در تهران پناه برد و با فشارهای داخلی و خارجی به ترک ایران مجبور گشت. مشروطه‌خواهان هم بعد از او فرزند خردسالش احمدشاه را به شاهی انتخاب نمودند.

جالب است بدانید محمدعلی شاه به دولت روسیه بسیار وابسته بود. و تحت مشورت‌ آن‌ها بسیاری احکام را صادر می‌نمود.

البته لازم به ذکر است مجلس طی بیانیه ای خبر درخواست اعدام مردم را تکذیب نمود.