خبر

تعیین لباس فرم برای خانم های فروشنده در سطح کشور

کشور هر روز به سمت بیشتر کمونیستی شدن پیش می رود. این باز تعیین لباس فرم برای خانم های فروشنده در سطح کشور!

چند هفته پیش بود که پیشنهاد شد دانشجویان لباس فرم بپوشند و از لباس های متفرقه جلوگیری شود. این بار نیز ۱۰۰ طرح به عنوان لباس فرم برای خانم های فروشنده در سطح کشور تعیین شد.

پیشنهاد عجیب بسیج اصناف کشور

رئیس بسیج اصناف کشور درباره طراحی ۱۰۰ طرح مخصوص لباس فرم برای بانوان فروشنده در واحد‌‌های صنفی مختلف اطلاع رسانی کرد. علاوه بر این، او درباره ی ارائه دادن برنامه‌ های فرهنگی درون اماکن تجاری به صورت برنامه‌ های صوت و تصویر درون مجموعه ای جهت ارائه نمودن پیام‌ های فرهنگی درون این مجتمع‌ ها اطلاع رسانی کرد.

تعیین لباس فرم برای خانم های فروشنده در سطح کشور | محب نیوز
تعیین لباس فرم برای خانم های فروشنده در سطح کشور | محب نیوز

سخن پایانی درباره طراحی لباس فرم برای خانم های فروشنده

کشوری که انقلاب نمود تا سیک نوینی تا از حاکمیت را در سطح نشان دهد، امروزه هر روز بیشتر به سوی کمونیستی شدن پیش می رود. محب نیوز نگران وضعیت آینده ایران است. آینده ای که معلوم نیست شبیه کره شمالی باشد یا دیگر کشورهای کمونیستی درجه ۳ دیگر.

حقیقتا مسئولین کشور هر روز بیشتر از مسیر اصلی منحرف شده و امروز دیگر اثری از شعار با ارزش “نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” وجود ندارد. آیا اصلا از جمهوریت چیزی باقی مانده است؟ کاش فکری به حال این انحرافات بزرگ می شد. البته این روزها که فعلا بازار سرکوب بانوان و منتقدان گرم است.

سرکوبی که حتی آن هم کپی درجه چندم کشورهای کمونیستی است. از فیلترینگ شدید فضای مجازی تا تعیین لباس فرم و حذف تفاوت ها در سطح جامعه، نمونه های سرکوب این کشورها است که اکنون در حال اجرا در دولت فعلی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا