خبر

قتل کودک 4 ساله اهوازی توسط مادرش

قتل کودک 4 ساله اهوازی توسط مادرش، ایران را شگفت زده کرد. مادر کوشا مشکلات روانی نداشت. امروز، جزئیات تراژدی قتل کودک اهوازی را فاش کرد.

دادستان خوزستان اخباری از اعتراف مادر کوشا به این جنایت منتشر کرد، اما دایی کودک در پاسخ به سؤالات خبرنگار، تردید خود را نسبت به واقعیت این اعتراف بیان کرد. او اظهار داشت: “خواهرم به مشکلات روحی و روانی مبتلا نیست. و هنوز هم تأیید نشده که واقعاً او کودک کوشا را به قتل رسانده باشد. در حال حاضر، او در حال بازداشت موقت قرار دارد.”

 

به گزارش شبکه آمال، تنها چند روز پیش، تصویری از پسربچه‌ای که در منطقه‌ی ملت اهواز گم شده بود، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا کمک شود کودک سریع‌تر پیدا شود. و خانواده‌اش از اندوه نجات یابند.

 

تصویر نمایانگر زیبایی و بی‌گناهی این کودک بود که چند روزی از آغوش مادر جدا شده بود. و احتمالاً راه منزل را گم کرده بود. اما امروز، اخبار قتل وحشیانه “کوشا” توسط مادرش دل مردم را درد داد. و دستگاه زمان و زمین را شکست.

 

بر اساس تحقیقات محلی، پدربزرگ کوشا از جمله افراد محترم محله بوده است. و این واقعه ناگوار باعث شده که او شهر را ترک کرده و به روستای زادگاهش برود.

قتل کوشا شیرالی توسط مادرش
محب نیوز | قتل کوشا شیرالی توسط مادرش | محب نیوز

توضیحات بیشتر قتل کودک 4 ساله اهوازی توسط مادرش

واضح است که پدر و مادر کوشا طلاق گرفته‌اند. یکی از دوستان طیبه (مادر کوشا) افشا می‌کند: طیبه به دلیل اعتیاد همسرش، پس از سال‌ها زندگی مشترک، از او جدا می‌شود. این در حالیست که کوشا، از زمان جدایی والدین، در محیط خانواده پدری‌اش (خانواده طیبه) زندگی می‌کرده است.

 

به گفته یکی از همکلاسی‌های آن‌ها، چند روز پیش، یک فرد خواستگاری به طیبه پیشنهاد ازدواج داد. و به نظر می‌رسد مردم محله نیز این خواستگار را می‌شناختند. و متوجه روابط او با خانواده طیبه شده بودند. به نظر می‌رسید که این خواستگار علاقه‌ای به زندگی با کوشا نداشته است.

 

با توجه به گزارشات خبرنگاران شبکه آمال، این موضوع ازدواج مجدد طیبه به جدیت برده شده بود. و او قصد داشت تا درباره آینده کودک تصمیم بگیرد. در روزی که کوشا گم شد، او با پدر کودک تماس گرفت. و به او گفت: “کوشا در راه است. و به سمت شما می‌آید.” با این حال، کوشا همراه با مادرش بوده. و در مسیر خود به طیبه پیوسته، اما تا به امروز از او خبری دریافت نشده است.

 

پدر کوشا احساس می‌کند که پسرش دیر کرده است. و به دنبال او می‌گردد. اما وقتی اطلاعاتی از کوشا در دست نیست، اعلام می‌شود که او به عنوان یک کودک گم‌شده در نظر گرفته می‌شود.

 

برخلاف شایعاتی که در دست است، مشکلات روانی و جانی مادر “کوشا” وجود نداشته است. دایی “کوشا” در گفت‌وگو با خبرنگار آمال اظهار می‌کند که این موضوع ربطی به مشکلات روحی و روانی ندارد. و تاکنون همچنان مشخص نیست که آیا واقعاً او پسربچه را به قتل رسانده است یا خیر. “کوشا” در حال حاضر در حالت بازداشت موقت به سر می‌برد.

اطلاعات بیشتر درباره کوشا شیرالی

به سوالی در مورد سن “کوشا” پرداخته می‌شود، دایی او می‌گوید: “کوشا” هشت سال داشت. بر اساس قوانین حضانت، تا هفت سالگی به عهده مادرش بوده است. و سپس تصمیمات مشترک پدر و مادر او اجرا می‌شده است.

 

دادستان مرکز استان خوزستان درباره‌ی این حادثه اظهار می‌کند: “شب گذشته، جسد یک کودک در منطقه‌ی جانبازان کشف شد. اثرات خفگی روی بدنش دیده شده. و احتمالاً قتل اتفاق افتاده است.” وی افزود: “جسد کودک به مرکز پزشکی قانونی منتقل شده است. و مادر او مسئولیت قتل را پذیرفته است. تحقیقات برای کشف دلایل و عوامل این اقدام و انگیزه‌های مادر جاری است.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا