خبر

آرایشی “دافی” و آهنگ مبتذل!

“آرایشی “دافی” و آهنگ مبتذل: تبلیغ محصول به قوه قضائیه ارجاع شد!” واکنش عجیب قوه قضاییه به تبلیغ برند آرایشی زنانه دافی که ترند شده بود!

وزارت ارشاد اعلام کرده است که پرونده شرکت آرایشی و بهداشتی “دافی” به دلیل استفاده از یک “آهنگ مبتذل” در تبلیغ محصولات خود به قوه قضائیه ارجاع داده شده است. این اقدام قضایی بعد از انتشار گسترده موسیقی برای تبلیغ این شرکت در رسانه‌های اجتماعی انجام شده است.

این در حالی است که تبلیغ برند دافی کاملا هوشمندانه و با درست ترین شیوه تبلیغاتی انجام‌شده بود. آیا حمایت از تولید شعار سال به فرموده رهبری نیست؟ چرا به یک تبلیغ درست اینگونه واکنش نشان می دهند؟ به جز کلمه دافی چه چیز غیر متعارفی در این تبلیغ مگر بوده است؟ کلمه دافی نیز اسم محصول بوده است. اگر به علت این کلمه آن را مبتذل می دانند چرا اجازه استفاده از این اسم به عنوان نام برند داده شده است؟

احضار به دادگاه دافی | محب نیوز
محب نیوز | احضار به دادگاه دافی | محب نیوز

یا شاید هم به علت استفاده بلاگرها از این آهنگ است که وقتی تبدیل به یک ترند شود عملا این مسئله غیرقابل اجتناب است. با توجه به اینکه به تازگی نیز خواننده ای را پس از ترند شدن آهنگش (آهنگ غیر سیاسی) دستگیر نموده اند. شاید مشکل دقیقا همین ترند شدن و شهرت باشد. گویا از اینکه فرد یا گروهی مشهور شوند بیزار هستند. اما چرا؟

به هر حال معلوم نیست کِی قرار است اینگونه رفتارهای فراقانونی و عجیب پایان یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا