خبر

انتشار ویدیوهای جنسی مدیر صدا و سیما با کارمند خانم

“آشفتگی در دولت: انتشار ویدیوهای جنسی مدیر صدا و سیما با کارمند خانم؛ واکنش‌ها را بخود جلب کرد!” فیلم های شوکه کننده مسئولین گیلان پایان ندارد.

کانال تلگرامی رادیو گیلان پیشتر ویدیوهایی مرتبط با فساد اخلاقی مدیر کل ارشاد گیلان و یک آخوند حکومتی به نام باجناقش را منتشر کرده بود. اما در روز جمعه، ویدیوهای جدیدی را منتشر کرد. که به ادعا منبع آن‌ها، مربوط به رابطه جنسی بین محمد مسعودیان‌فر، مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صدا و سیما، و یکی از کارمندان این اداره در محل کار آن‌هاست.

واکنش ها به انتشار ویدیوهای جنسی مدیر صدا و سیما با کارمند

با وجود اینکه انتشار این ویدیوها توسط کانال تلگرامی رادیو گیلان صورت گرفته است، مقام‌های جمهوری اسلامی تا مدتی به هیچ واکنشی در خصوص این اتفاق نپرداخته‌اند.

آشفتگی شدید در دولت
محب نیوز | آشفتگی شدید در دولت | محب نیوز

شبنم طلوعی، بازیگر، در واکنش به انتشار فیلم مرتبط با رابطه جنسی مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صدا و سیما با یکی از کارمندان، در اینستاگرام از دولت خواسته است که به تمامی افرادی که از ایران خارج شده‌اند، مانند خودش، گلشیفته فراهانی و زر امیرابراهیمی، توجه کند. در ویدیوی انتشار یافته، او آورده است: “حالا که فیلم‌هایتان در حال انتشار است، واقعیت کثافت شما را نشان می‌دهد.”

بعد از افشای ویدیوی رابطه جنسی محمد مسعودیان‌فر با یک کارمند از سوی رادیو گیلان، روابط عمومی صدا و سیما به این واقعه پاسخ نداد. مسعودیان‌فر در اظهارنامه‌ای نوشته‌است که او در سال ۱۳۹۹ در دوران مدیریت سابق صدا و سیما عزل شده. و انتشار این ویدیو به نظر او هدفی برای تضعیف جایگاه رسانه ملی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا