تحلیلزنان هنرمند

توهین گلشیفه فراهانی به ایران و ایرانی

در توییتری که به تازگی در صفحه این خانم منتشر شده است شاهد توهین گلشیفته فراهانی به ایران و ایرانی بودیم. بی‌ریشگانی چون او چه در حال و چه در آینده ایران جایی ندارند.

گلشیفته فراهانی پس از استقاده از پرچم جدایی طلب‌ها، حذف علامت وسط پرچم ایران، این بار در توییتری به تمام ایرانیان توهین کرده و تاریخ ایران را کوفتی خطاب کرده است. او ادعا نموده که نوجوان‌ها برای تاریخ ایران ارزشی قائل نیستند. این در حالی است که آرزوی اصلی مردم ایران به ویژه نوجوانان بازگشت به ریشه‌ها و شکوه پیشین خود است.

توهین گلشیفته فراهانی به ایران و ایرانی | محب نیوز
توهین گلشیفته فراهانی به ایران و ایرانی | محب نیوز

 

 

علت توهین گلشیفه فراهانی به ایران و ایرانی

افرادی چون این خانم تنها هدفشان از همراهی مردم معترض، سواستفاده نمودن و از آب گل آلود ماهی گرفتن است. فردی که ارتباطاتی با توده‌ای ها داشته است. و تفکراتی کمونیستی دارد. طبیعی است که مخالف ایران با شکوه باشد. و از تجزیه آن حمایت کند. مردم ایران هوشیار باشند. و نگذراند زالوصفتانی چون این خانم بتوانند از خون جوانان و نوجوانان ایرانی سواستفاده کنند. هر چه سریعتر این افراد آنفالو و ریپورت شوند تا بدانند ایران خط قرمز همه ماست. و هرگز آن را به موجودات حقیری چون این خانم نخواهیم فروخت. همان اندازه که جان برای آزادی و آبادی ایران خواهیم داد. ده برابرش را در زمان لازم صرف محافظت از آن می‌دهیم.

سخن پایانی درباره توهین گلشیفه فراهانی به ایران و ایرانی

ایران سوریه نیست که مردمش خاک کشورشان را تقدیم بیگانگان کنند. تنها مشکل امروز مردم ما مسئولین فاسد هستند. وگرنه به ایران و تاریخش افتخار می کنند. و با جان و دل از آن محافظت خواهند کرد.

محب نیوز از طرف مردم ایران به زالوصفتانی که چشم به خاک و مردم ایران دوخته اند می گوید این رویای سیاه را با خود به گور خواهید برد. ما تا ابد پای این کشور خواهیم ماند. با همه مشکلات خودمان از نو آن را آبادتر از هر جای دیگر خواهیم ساخت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اون وقت نماد وسط پرچم جمهوری اسلامی جزء تاریخ این کشور نیست؟ چه طوریه که فقط شیر و خورشید نماد تاریخ این کشوره؟ چون ما خوشمون میاد شیر و خورشید میشه تاریخ این کشور اما نماد جمهوری اسلامی نه؟ لابد حکومتهای قبلی سالم و مردمی بودن!!

    1. اولا که جمهوری اسلامی یک رژیم ضد ایرانیه و جاش تو زباله دان تاریخه دوما حکومت های قبلی درسته تماما مردمی نبود اما حداقل ایرانی بودن و اینکه به فکر پیشرفت کشور بودن ولی آخوندای عرب تبار و وطن فروش و طماع به ظاهر ایرانی هیچ وقت راضی نبودن که ایران و ایرانی رنگ پیشرفت رو ببینن با اون اعتقادات مسخره و خرافاتی شون و الان هم میبینی وضعیتمون رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا