خبرخبر تلخرسانه‌های خارجیگزارش تصویری

خورده شدن زن توسط ببر

خورده شدن زن توسط ببر در یکی از پارک‌های باغ وحش پکن اتفاق افتاد و خانواده‌اش نتوانستند کاری در این باره کنند.

زن چینی پس از جر و بحث با همسرش از روی قهر از ماشین پیاده شد. سپس در حال بحث با همسرش بود که ببر او را ربود. و خانواده نتوانستند او را بگیرند.

 

تاریخچه باغ وحش پکن

این باغ وحش، اولین باغ وحش در نوع خود در چین در منطقه شیچنگ است. این مجموعه شامل مجموعه‌ای متنوع از حیوانات، تعدادی سالن نمایشگاهی و برخی از مکان های مورد علاقه تاریخی است.

 این باغ وحش جمعیتی در حدود 5000 حیوان دارد. برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها در بین بازدیدکنندگان، حیوانات کمیاب وحشی خود چین هستند. مانند پانداهای غول پیکر ، میمون های طلایی، آهو میلو و ببرهای شمال شرقی. با این حال، مجموعه به دور از محدود شدن به گونه هایی است که فقط در چین یافت می شوند. خرس های قطبی، گاومیش کوهان دار آمریکایی، گورخرها، کانگوروها، زرافه ها و فیل ها نیز جمعیت زیادی را جذب می کنند.

باغ وحش پکن از 16 محوطه و سالن مختلف نمایشگاهی تشکیل شده است. محبوب ترین آنها سالن پاندا است. که در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است. و مساحتی در حدود 2.5 هکتار (10000 متر مربع) را پوشش می دهد، صحنه زیبایی شناسی چشمگیری را ارائه می دهد. و در عین حال می تواند ملاحظات عملی نگهداری چنین حیوانات بزرگ و فیزیکی را نیز در نظر بگیرد. داخل سالن شبیه به سبک باغ های سنتی چینی است.

بخش‌های مختلف باغ وحش پکن

 چینآکواریوم پکن برای کسانی که از باغ وحش پکن بازدید می کنند به شدت توصیه می شود. این آکواریوم که در سال 1999 افتتاح شد. و در واقع بزرگترین آکواریوم داخلی در جهان است. این آکواریوم دارای هزاران گونه مختلف آبزی است. ماهی های انسان خوار، ماهیان خاویاری چینی گرانبها، فیل های دریایی عظیم الجثه و کوسه های خشن برخی از موارد برجسته هستند. گردشگران همچنین می توانند از نمایش های دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها در تئاتر اقیانوس آکواریوم لذت ببرند.

همچنین برج یادبود سونگ جیائورن در این سایت قرار دارد. سونگ (1882-1913) یکی از رهبران اولیه کومینتانگ بود. اما بلافاصله پس از انتخاب به عنوان نخست‌وزیر چین در سال 1913 ترور شد.

رشد باغ وحش پکن

با حمایت دولت چین و توسعه مداوم در طول تاریخ 90 ساله خود، باغ وحش پکن به یکی از بزرگترین باغ وحش های چین تبدیل شده است. این فرصت را برای هزاران نفر فراهم می کند تا از نزدیک شاهد گونه های عجیب و غریب و عجیب و غریب باشند. و همچنین به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا درباره زندگی حیواناتی که در کنار ما در جهان زندگی می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

سخن پایانی درباره خورده شدن زن توسط ببر

توصیه محب نیوز به شما خوانندگان گرامی این است که اگر بانوان گرامی خواستید قهر کنید حتما دقت کنید در کجا این کار را می کنید!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا