Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/compat.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/compat.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/class-wp-application-passwords.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/class-wp-application-passwords.php on line 1
از حجاب تا قاچاق آرایشی: لرزش بر ایران | اخبار 20 مرداد 1402 | محب نیوز
خبر

از حجاب تا قاچاق آرایشی: لرزش بر ایران | اخبار 20 مرداد 1402

اخبار مربوط به “از حجاب تا قاچاق آرایشی: رخدادهای جدیدی که ایران را لرزاند! | اخبار 20 مرداد 1402 را در سایت خبری محب (محب نیوز) می توانید بخوانید.

متن اخبار “از حجاب تا قاچاق آرایشی: رخدادهای جدیدی که ایران را لرزاند!”

متن اخبار “از حجاب تا قاچاق آرایشی: رخدادهای جدیدی که ایران را لرزاند!” | اخبار ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

۱. در تاریخ ۲۰ مردادماه، یک گروه از نوازندگان و خوانندگان در بهشت‌زهرا تهران جمع شده و در مزار آصفه شوقی‌پور، مادر شادمهر عقیلی، خواننده معروف، ترانه‌هایی از او را اجرا کردند. مادر عقیلی در روز جمعه، ۱۳ مردادماه وفات کرد.

 

۲. محمدرضا بحیرائی، رئیس انجمن واردکنندگان محصولات بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، اعلام کرد که بیش از دو و نیم میلیارد دلار از لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق در ایران وارد می‌شود. او افزود که بسیاری از محصولات آرایشی معروف اصالت ندارند و از طریق قاچاق یا تقلب به بازار عرضه می‌شوند.

 

۳. ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در خصوص ترویج بدحجابی در جامعه، خطرات آن را بیان کرد. او گفت که دشمنان اهداف خود را از طریق ترویج بدحجابی و تخریب ارزش‌های اخلاقی جامعه دنبال می‌کنند و تأکید کرد که نیاز به برخورد جدی با این مسئله وجود دارد.

رخدادهای جدیدی که ایران را لرزاند!
محب نیوز | رخدادهای جدیدی که ایران را لرزاند! | محب نیوز

۴. شهربانو منصوریان، عضو تیم ملی ووشو ایران، درباره اتفاقات و درگیری‌های اخیر در خوابگاه ووشوکاران حرف زد. او اعلام کرد که فرزندش پس از اتفاقات مذکور از شب‌های ادراررفتگی رنج می‌برد و به تفصیل توضیح داد که چگونه در مسابقات به ضرب و شتم موردنظر افراد قرار گرفته‌اند.

حمایت مردان از زنان

۵. آزاده دواچی، فعال حقوق زنان و حقوق بشر، به تغییرات جدید در تعاملات اجتماعی اشاره کرد. او گفت که امروزه مردان ایرانی با زنان به طور همراه هستند و از دستاوردهای آنها برای افزایش شجاعت و توانمندی زنان استفاده می‌شود.

 

۶. حمید شهریاری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، درباره تغییرات در رفتار جوانان امروزی ایران تساؤلاتی مطرح کرد. او اظهار داشت که ایجاد فرصت‌های شغلی و توانمندی‌سازی جوانان می‌تواند به کنترل و بهبود وضعیت اجتماعی و رفتاری آنها کمک کند.

 

۷. رسول فلاحتی، در استان گیلان، نسبت به اهمیت ارتقاء نظام امنیتی و اجتماعی تأکید کرد و تشدید تلاش‌ها برای شناسایی افراد معاند نظام را توصیه کرد. او همچنین به دقت تذکر مقامات انتظامی را تشویق کرد و تأثیر آن در بهبود جریان‌های اجتماعی را برجسته ساخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا