خبر تلخ

خودکشی یلدا آقافضلی در هاله‌ای از ابهام

پس از چند روز همچنان خودکشی یلدا آقافضلی در هاله‌ای از ابهام است و مردم در شوک فوت این دختر جوان هستند.

یلدا آقافضلی، دختر ۱۹ ساله‌ای که این روزها دوستانش در فضای مجازی ویدیوها و عکس‌های پر از شور و نشاط او را به یادش منتشر می‌کنند. او چند روز پیش اقدام به خودکشی پس از بازداشت نموده بود.

بازداشت و خودکشی یلدا آقافضلی

یلدا روز ۴ آبان در حالی که از سر کار برمی‌گشت، حوالی خیابان انقلاب دستگیر و به زندان قرچک منتقل شد. طبق خبری که در فضای مجازی منتشر شد، بعد از روزها تلاش خانواده، بالاخره یلدا آزاد می‌شود، ولی متاسفانه و در میان بُهت و حسرت و اندوه دوستانش ۲ روز بعد از آزادی در ۲۰ آبان «خودکشی» می‌کند.

خودکشی یلدا آقافضلی در هاله‌ای از ابهام | محب نیوز
محب نیوز | خودکشی یلدا آقافضلی در هاله‌ای از ابهام | محب نیوز

خاکسپاری یلدا آقافضلی و اطلاع رسانی درباره مرگ وی

یلدا آقافضلی شنبه ۲۱ آبان تحت تدابیر شدید امنیتی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. هنوز خانواده و نزدیکان یلدا تحت فشار هستند و خبررسانی نکرده‌ و سکوت کرده‌اند.

همکاران و دوستانش با پخش ویدئوها و عکس‌های یلدا در توییتر و اینستاگرام تلاش می‌کنند در مورد او اطلاع‌رسانی کنند. به قول یکی از دوستانش «چیزی رو بیشتر از این نمی‌خوام که اسم یلدا گفته شه. مردم بدانند بر سر یلدا چه آمده. صرف نظر از اینکه خانواده‌اش راضی هستند یا نه. دوست ندارم به این فکر کنم که مرگش بیهوده بوده. درسته که انتخاب خودش بوده، ولی افراد دیگه‌ای باعثش شدند».

 یلدا در وویسی بعد از آزادی به دوست خود می‌گوید «در بازجویی‌ها تا لحظه آخر ابراز پشیمانی نکردم». هنوز نمی‌دانیم که علت این خودکشی چه بوده است و آیا واقعا خودکشی کرده است. به هر حال نه خانواده و نه مسئولین توضیحی در این باره نداده اند.

مراسم سوم یلدا آقافضلی

لازم به ذکر است که امروز مراسم سوم یلدا در مسجد جامع‌الرسول واقع در میدان کاج سعادت‌آباد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا