خبر

کشف حجاب نیوشا مدبر، بازیگر زن ایرانی

کشف حجاب نیوشا مدبر پس از مهاجرت به ترکیه، انجام شد و او اعلام کرد که می خواهد بی‌نقاب و سانسور خود واقعیش باشد.
نیوشا مدبر در ویدیویی که در شهریور 1401 منتشر کرده است کشف حجاب خود را علنی کرد.

کشف حجاب نیوشا مدبر + رزومه‌اش

نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون، در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران چشم به جهان گشود. او در رشته‌ی گرافیک مقطع لیسانس تحصیلات خود را به اتمام رسانده است.

همچنین قبل از این که وارد عرصه بازیگری گردد به علت رشته‌ی تحصیلی‌اش، مدیر تبلیغاتی شرکت الکترو لوکس که به متعلق به برادرش بود را بر عهده داشت.

نیوشا مدبر اولین حضورش در بازیگری در تلویزیون بود. او در سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار به ایفای نقش فرعی پرداخت.
او در همین سال در ۴ فیلم و سریال مهم بازی کرد . آثار مهم نیوشا مدبر عبارت بودند از: سریال کیمیا اثر جواد افشار، سریال آمین اثر مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی، فیلم دو لکه ابر اثر مهرشاد کارخانی و فیلم دختر اثر سیدرضا میر کریمی.

او سرانجام امسال در شهریور ۱۴۰۱ کشف حجاب نمود و از ایران مهاجرت کرد.

 

بازیگران کشف حجاب کرده

اسامی بازیگران کشف حجاب کرده به شرح زیر هستند:

شیرین صمدی، مونا بانکی پور، مهناز افشار، الهه فرشچی، آیتک جاویدنژاد، ریحانه پارسا، شقایق نوروزی، ناهید لیان، ساناز طاری، سمیرا سیاح، روناک یونسی، فائزه علوی، حنانه شهشهانی، صدف طاهریان، پردیس افکاری، سارا باهنر، چکامه چمن ماه و مینا لاکانی.

سخن پایانی

در چند سال اخیر هر از چند گاهی شاهد کشف حجاب بازیگران رده چندم سینما و تلویزیون بوده‌ایم. حال اینکه این کشف حجاب‌ها برای آزادی است یا برای دیده شدن. الله اعلم.

به هر حال حتی اگر هدف دیده شدن نباشد، همیشه این کشف حجاب‌ها باعث دیده شدن بیشتر این بازیگران می‌گردد. البته در بین این بازیگران رده چندم بازیگران معروفی مثل مهناز افشار و ریحانه پارسا نیز به چشم می‌خورند.

ممنون که تا انتهای این خبر با محب نیوز همراه بودید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا