خبر

اجرای حکم اعدام پنج مجرم تجاوزکار در مرند

“سرانجامی تاریک: اجرای حکم اعدام پنج مجرم تجاوزکار در مرند” در ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ رقم خورد. این تجاوز گروهی دو ماه و نیم پیش رخ داده بود.

ضیا مهر، دادستان عمومی مرند، اعلام کرد: در روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱، یک خانم همراه با تیم اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه کرد. و اعلام نمود که توسط پنج نفر ناشناس به خانه‌اش حمله شده. و به منطقه‌ای اطراف مرند منتقل گشته و مورد تجاوز قرار گرفته است.

 

وی درباره ی اجرای حکم اعدام پنج مجرم تجاوزکار در مرند افزود: با ترتیب اخذ این شکایت و به‌وجود آوردن حساسیت‌های این پرونده، دستورات لازم جهت بازداشت مظنونین از سوی دادستانی به اجرا درآمد.

سرانجام تاریک متجاوزین
محب نیوز | سرانجام تاریک متجاوزین | محب نیوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند تصریح کرد: در تاریخ چهارم خردادماه سال ۱۴۰۱، فقط چهار روز پس از ارتکاب این جرم واقعه، تمامی پنج مظنون با همکاری پلیس آگاهی فراجا شهرستان مرند شناسایی  گشتند. و بازداشت شدند. و در جریان تحقیقات اقرار به ارتکاب جرم خود نمودند. اطلاعات تکمیلی نیز نشان داد که مظنونین دارای سابقه‌های جرمی متعدد هستند.

 

ضیا مهر توضیح داد: پس از صدور اخطار تجدیدنظر و پیگیری دقیق پرونده در دادگاه کیفری استان، در نهایت تمامی پنج مظنون به اتهام تجاوز با خشونت محکوم به اعدام شدند. و درخصوص سایر اتهامات نیز به حبس ابد محکوم شدند. اعدام مجازاتی که پس از تأیید حکم این افراد در دیوان عالی کشور، در تاریخ ۱۸ مردادماه اجرا گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا