اخبار سینما و تلویزیونزنان هنرمند

شقایق دهقان، عضو جدا شده از تلویزیون

شقایق دهقان چهارم اسفند ماه ۱۳۵۷ شمسی در گیسن آلمان به دنیا آمد. او سه ماه بعد پس از اتمام تحصیلات پدرش با خانواده خویش به ایران برگشت.

شقایق دهقان در ۶ سال اول زندگی خود به علت کار پدرش در شهر نکا زندگی می کرد و بعد از آن به تهران آمد.

شقایق کارهای هنری خویش را در سن هجده سالگی در تابستان ۱۳۷۴ شمسی شروع کرد. یک سال بعد، در چهارم دبیرستان از سوی معلم خود به یک گروه تئاتر عروسکی برای شرکت در جشنواره عروسکی معرفی گشت و شروع به فعالیت نمود. بعد از آن به وسیله ی یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه معرفی گردید و با گروه وی اجرای یک نمایش جدی را تجربه نمود. همزمان با این کار در حوزه نوشتن برای یک برنامه کودک فعالیت می کرد.

بعد از آن در مجموعه تلویزیونی یک کارگردان کودک بازی نمود و فعالیت خود در تلویزیون را آغاز نمود. او در دو فیلم سینمایی به نام های زیر نور ماه و سیندرلا هم بازی نمود.

شقایق دهقان، عضو جدا شده از تلویزیون | محب نیوز
محب نیوز

سرانجام شقایق دهقان در پاییز سال ۱۳۸۱ شمسی در مجموعهٔ پاورچین بازی کرد و همکاری خود با مهران مدیری را آغاز نمود. او در این سریال با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این سریال، آشنا شد و ازدواج کرد. او از این ازدواج پسری به نام نویان دارد. سرانجام او در سال ۹۷ شمسی از مهراب قاسم خانی جدا شد.

وی در ۱۴۰۱ شمسی با کشف حجاب بر طبق ادعا خود از اعتراضات مردم حمایت نمود و اعلام کرد هرگز بابت این مسئله عذرخواهی نخواهد کرد.

محب نیوز به مناسبت تولد این بازیگر به شرح زندگی او پرداخت. همچنین محب نیوز تولد این بازیگر را به او و دوستدارانش تبریک می گوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا