Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/compat.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/compat.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/class-wp-application-passwords.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/mohebnew/public_html/wp-includes/class-wp-application-passwords.php on line 1
آزادی سپیده رشنو با وثیقه ۸۰۰ میلیونی | سایت خبری محب
خبرخبر شیرین

آزادی سپیده رشنو با وثیقه ۸۰۰ میلیونی

سرانجام پس از برگزاری دادگاه و گرفتن اعترافات پر ابهام، امروز شاهد آزادی سپیده رشنو با وثیقه ۸۰۰ میلیونی و بازگشت او نزد خانواده‌اش بودیم.
سپیده رشنو زن معترض اتوبوس پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با قرار وثیقه ۸۰۰ میلیونی آزاد شد. و نزد خانواده اش بازگشت.

علت زندانی شدن سپیده رشنو

سپیده رشنو در اتوبوس با برخورد یک زن آمر به معروف درباره‌ی حجابش روبرو شد. پس از بحثی که بینشان اتفاق افتاد، شروع به فیلمبرداری از آن زن نمود تا بعدا آن را در فضای مجازی منتشر کند.

زن آمر به معروف نیز عصبی شد و از وی فیلمبرداری کرد تا به گفته خود به نیروهای انتظامی آن را تحویل دهد. بحث این دو نفر با دخالت زن‌های دیگر شدت گرفت. و به زد و خورد کشیده شد.

آزاد شدن سپیده رشنو با وثیقه ۸۰۰ میلیونی | محب نیوز
محب نیوز

در نهایت زن آمر به معروف توسط زنان دیگر از اتوبوس به بیرون پرت شد. این ویدیوها در فضای مجازی به شدت وایرال شد. سابقه‌ی زن آمر به معروف پیدا و منتشر شد. کم کم پلیس نیز به مسئله حساس شد. و اقدام به دستگیری سپیده رشنو به علت فیلمبرداری و پخش آن کردند.

حوادث دوران زندان سپیده رشنو

تا مدتی اطلاعی از سپیده رشنو نبود تا اینکه یک اعترافات در شرایطی عجیب و پر ابهام از وی منتشر شد. اعترافاتی که خشم مردم را در پی داشت.

پس از آن، خبر از حال بد سپیده قبل از اعترافات و خونریزی در اثر ضربه به شکم وی منتشر شد. خبری که صحت یا عدم صحت آن هرگز مشخص نشد و فقط باعث خشم بیشتر مردم شد.

پس از مدتی اولین جلسه دادگاه و تفهیم اتهام وی برگزار شد. اما باز هم اتهامات وارده منجر به خشم بیشتر مردم گردید. گروهی از مردم نیز بیانیه‌ای در دفاع از وی منتشر نمودند. سرانجام پس از پیگیری‌های خانواده و مردم توانستند با قرار وثیقه ۸۰۰ میلیونی وی را آزاد نمایند.

سخن پایانی درباره آزادی سپیده رشنو با وثیقه ۸۰۰ میلیونی

محب نیوز از اتفاقات رخ داده عمیقا ناراحت است. و امیدوار است با تدبیرهای بهتر حوادثی کوچک مثل این حادثه به حوادثی بزرگ و فاجعه ملی تبدیل نگردد. آن چه یک ملت به آن نیاز دارند وحدت ملی است. اما متاسفانه در چند ماه اخیر با حوادثی مانند این حادثه، شکاف بین مردم هر روز بیشتر می‌شود. امید که تدبیری در جهت حفظ وحدت، کاهش خشم مردم، ایجاد مودت بین مردم و امنیت و آرامش را از سوی مسئولین شاهد باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا