زنان و سیاست

اهدا خودرو شاسی بلند به عروس نمایندگان

اهدا خودرو شاسی بلند به نمایندگان از طرف دولت مدتی است که نقل مجالس شده است. امروز اما خبر از اهدا خودرو شاسی بلند به عروس نمایندگان همه را شگفت زده کرد.

یکی از وزیران دولت رئیسی به علت اهدا خودرو شاسی بلند به نمایندگان و دیگر مسائل به تازگی در مجلس استیضاح و برکنار شد. ابتدا ادعا داشتند که این‌ خبر غلط است اما بعد اسنادی در صحت اهدا این خودروها منتشر شد. سرانجام امروز با انتشار خبر جدید، تعجب همگان چند برابر شد.

چه کسی این خبر را منتشر کرد؟

خبر اهدا خودرو شاسی بلند به عروس نمایندگان توسط یکی از نماینده های مجلس پخش شد که در ادامه خلاصه ای از صحبت های این نماینده را می خوانیم.

علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ایران ادعا کرد:

🔹شما برای هرکاری به یک سری مقدمات نیاز دارید. من تنها مسئله ای که پرسیدم این بود که چه رابطه ای بین اهدا خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان و به نتیجه نرسیدن استیضاح وزیر وجود دارد.

🔸در هر صورت ما شاهد این بودیم که کِشنده‌ها مقابل مجلس می‌ایستادند و خودروهای شاسی بلند را تخلیه می‌کردند.

🔹از ابتدای کار هم این مسئله با توجه به این که می دانستند تبعات نامناسبی دارد، رخ داد.

🔸بنده اطلاع دارم که یک شرکت صوری و جعلی از نماینده های مجلس درخواست کرد که با نام دیگری مانند راننده، داماد، عروس و دفتردار خود اسم نویسی نمایند. این به معنای این است که به تبعات موضوع اطلاع داشته‌اند.

🔹این مسئله را چه کسی سازمان دهی کرده است؟ یک فرد که در مجلس منصب مهمی داشته است و در کنار شرکت صوری و جعلی امضای او نیز وجود دارد!

اهدا خودرو شاسی بلند به عروس نمایندگان | محب نیوز
محب نیوز

سخن پایانی درباره اهدا خودرو شاسی بلند به عروس نمایندگان

با توجه به گفته های جنجالی این نماینده مجلس حال باید دید واکنش ها نسبت به این اظهارات چیست و آیا تأیید می شود یا خیر؟

در محب نیوز اخبار بعدی مربوط به این مسئله را می توانید دنبال کنید. نظر خود را درباره این خبر برای ما زیر این پست ارسال نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا