زنان و سیاستگفتگو

ادعا فرح دیبا از خواست مردم برای بازگشت پادشاهی

در مصاحبه‌ای جدید شاهد ادعا فرح دیبا از خواست مردم برای بازگشت پادشاهی بودیم. با محب نیوز در این باره همراه باشید.
فرح دیبا به تازگی مصاحبه‌ای داشت که گفته‌هایش در آن مصاحبه بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. چرا که او در این مصاحبه ادعای بازگشت سلطنت براساس خواست مردم و همچنین ولیهدی نورا نوه‌اش را داد. وعده‌هایی که عجیب به نظر می‌رسیدند.

وی در مصاحبه‌اش ادعا نمود که مردم ایران از حکومت فعلی خسته هستند. جوانان اغلب از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند. و قدر خدمات آن‌ها را بیشتر می‌دانند.

او علاوه بر این موارد، درباره روزهای اول خروج از کشورشان نیز ادعا کرد که در کشور مصر مردم از آن‌ها به خوبی استقبال کرده بودند. همچنین افزود که کشور آمریکا در حین جا به جایی آن ها، قصد داشت آن‌ها را به حکومت فعلی ایران بدهد. و در این باره با حکومت در حال مذاکره بود که به نتیجه نرسید.

 

ولیعهد پیشنهادی آینده‌ی ایران، یک دختر

از طرفی او اعلام کرد اگر حکومت ایران دوباره سلطنتی شود فرزند ارشد پسرش، نور که یک دختر است، جانشین می‌شود. و ادعا نمود که هیچ مشکلی در این باره در قوانین قدیمی وجود ندارد. (سوالی که اینجا مطرح است که اگر چنین است در جانشینی‌های قبلی چرا فرزند ارشد که دختر بود جانشین نشده است؟ و چرا پسران ارشد به جای دختران که فرزندان ارشد بودند، جانشین می‌شدند؟)

فرح دیبا در پایان مصاحبه‌ی خود نیز اظهار داشت که هر زمان شرایط بازگشت آماده باشد، به ایران برخواهند گشت. کافی است مردم ایران شرایط را مهیا کنند.

 

ادعا فرح دیبا از خواست مردم برای بازگشت پادشاهی | محب نیوز
ادعا فرح دیبا از خواست مردم برای بازگشت پادشاهی | محب نیوز

سخن پایانی درباره ادعا فرح دیبا از خواست مردم برای بازگشت پادشاهی

آن‌چه از گفته‌های فرح دیبا برداشت می‌شود اعتقاد جدی وی به ادامه سلطنت است. و حتی به ولیعهدی آن فکر نموده است. اما آیا مردم ایران تمایل دارند سلطنت ادامه داشته باشد یا علاقمند به یک کشور بر پایه ی دموکراسی و مردم سالاری هستند؟ نظرات خود را در این باره برای محب نیوز بفرستید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا